tirsdag 17. februar 2009

Nye studier i høst?

Ja takk. Ikke for det at jeg er lei av Illustrasjon-studiet, men jeg ønsker å flytte tilbake til Haugesund/Stavanger, og det er på tide jeg tenker på slikt nå.

Hverken i Haugesund eller Stavanger tilbyr de Illustrasjonsstudier, men flere skoler tilbyr Grafisk Design. Et studie jeg tenkte til å ta først etter å ha fullført Illustrasjon. Menmen.

Flytte til Haugesund, jobbe deltids/lærling ved reklamebyrået Expo Partners, som jeg har jobbet for før (utplassering via skolen), samt ta Grafisk Design ved enten Imente Fagskole eller Norges Kreative Fagskole i Stavanger. Høres fristende ut!

Jeg gruer meg til å nevne dette for mamma. Hun har alltid ment at om det er grafisk designer jeg vil bli, burde jeg kuttet ut Illustrasjon. Hun blir nok glad for at jeg hopper direkte på karrierevalget nå.

Men! Hun vil motsette seg mitt ønske om å bo i Haugesund. Og det er først og fremst pga Haugesund at jeg har endret studieønsket mitt.

1 kommentar: