søndag 22. mars 2009

Dating...

Kvinner skal spille kostbare, og ikke ta initativet.
Hvorfor?
Fordi mannfolk ikke skal tro de får oss så lett..! Vi skal være "hard to get". Det er nemlig en av egenskapene våre som gjør oss attraktive.
Maser vi for mye, kan de lett gå lei av oss, vi blir sett på som "innpåsliten og masete", og vi oppfører oss som vi ikke får noe bedre...

Det er rævva!
Jeg VIL be ut en mann på date, jeg VIL ta initativet, jeg VIL vise at jeg er interessert...
Men det er jo "feil".
Og man blir lett utnyttet... Fordi de kan lene seg bakover og tenke som så at DE ikke trenger å bruke energi på datingen/forholdet...

3 kommentarer:

  1. Hvis du tenker sånn er det jo ikke rart det blir sånn.

    SvarSlett
  2. Så gjer det då, for faen.


    Altså, okay, unnskyld, men vil du, så vil du. Om det ikkje funkar: too bad, prøv igjen seinare. Då er det sannsynlegvis feil fyr uansett.

    SvarSlett
  3. I guess you've right... Jeg er også redd for å bli avvist xD

    SvarSlett